Ljuset

Ljuset har återvänt, och vi hittar ut igen. Så härligt. Denna helg har vi haft underbart väder. Sol och lagom många minusgrader. 
 
Idag blev det både en promenad runt Gråsjälören och en tur med cykeln. Är med i Inpulsträningsutmaning. Man ska under sex veckor utföra minst 18 träningspass. 
 
Efter halva tiden så har jag bara 3 pass kvar. Men utmanar mig själv om att köra minst 3 pass i veckan framöver tills jag börjar räkna cykelmil under sommarhalvåret.
 
 
 
Jag har iofs vintercyklat också. Köpte dubbdäck till cykeln i höstas. 12,5 mil har jag vintercyklat med sen jag slutade summera milen på min vanliga cykelutmaning under sommarhalvåret.

(null)


Kommentarer
Postat av: mammakero

Ja, helgen var verkligen en perfekt vinterhelg! Här plogades oxå isar upp för skridsko åkning av alla de sorter och hål borrades i andra isar för pimpling. Jag deltog inte i något av dessa aktiviteter, men jag gick förbi dem och njöt av att titta på!
Själv cyklar jag helst inte på vintern, men har under min "ickesäsong" tagit en timmes morgonpromenader på för att starta dagen. Vilket ger mersmak och jag saknar mina promenader om jag inte tar dem.
Bra kämpat med din träning! Hejja!!!

2021-02-09 @ 18:44:50
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0